Hejsan hoppsan! =)

Idag så har jag och mamma hämtat den nya bilen och efter det åkte vi till mormor. Vi tre bestämde oss för att åka in till Höör, så det gjorde vi. Väl inne i Höör så gick vi runt i klädesaffärer. Men jag hittad inget som jag gillade. Efter det så gick vi och käkade på en restaurang vid torget. Jag käkade en god pizza som jag ej orkade äta upp xD När vi hade ätit så gick vi o handlade på konsum och åkte sedan hem till mormor igen =) Väl när vi var hemma hos henne igen så bjöd hon på magnum glass. MUMS! :D Sen var klockan mkt så vi bestämde oss för att åka hem och nu så sitter jag här vid datan och lyssnar lite på musik. Hoppas att alla andra har haft en lika bra dag som jag idag =) Pussar o kramar =) <3

Här kommer en bild på bilen (tog den när den nu när jag kom hem, stod uppe på balkongen)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback