Börja packa =)

Jaha, då åker man till kära kusinerna imoron =) Så nu får jag allt börja att packa min väska, haha :P Var inne i stan en sväng med mamma idag och letade efter digitalkamera men hon hittade ingen som hon gillade. Så vi körde hem igen o nu så sitter jag här och håller på o fixar med mammas mp3 för att hon visste ej hur hon skulle göra xD Men tror att jag måste börja packa nu. Ska ha den lilla mörkgråa resväskan c: Blir nog bra (hoppas jag.) Saknar alla som jag ej har träffat på ett tag nu. Men snart så börjar skolan igen =( Men då träffar man i alla fall alla igen =) Fast ska njuta riktigt nu av sommaren som är kvar :D Nästan en vecka hos kusinerna så man får ju hoppas på solsken så att man kan vara ute med dem och bada i deras pool. Men nu måste jag verkligen börja packa. Hoppas att alla har en underbar helg =)<3 

Kelly Clarksson - I Do Not Hook Up , sitter och lyssnar på den just nu =)





Postat av: sanna

jaså är det du :P kände inte igen dig på bilden =) så läser du min blogg? :) ja, izor han är söt han :D

2009-07-25 @ 16:27:25
URL: http://muffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback