Avfärd :P

Gomorron på alla morgonpigga. Har precis ätit frukost och sitter o borstar tänderna just nu =) Ska packa ner det sissta och fixa mig sen så åker jag. De som har mitt nya mobilnummer kan nå mig på mobilen. Ska lyssna på lite musik nu när jag packar det sissta. Nu kom mamma o hon borstar också tänderna o hon gjorde något konstigt ljud xD Men det var för att hon hittade kameran som vi har letat efter överallt :P Det var ju tur det =) Ja, vad ska jag mer skriva? Har ju ej så mycket mer tid :/ Jo, jag drömde en KONSTIG dröm! Den handlade om att jag skulle kolla på E.M.D. Men det konstiga var att jag skulle kolla på dem i Luleå o själv så bor jag i Skåne. Sen så innan de skulle uppträda så hade tydligen Mattias blivit magsjuk och kunde ej vara med och sen var det ngt med Danny också :S Å ändå så skulle Erik uppträda :O Jag fattade ingenting, sen så had de planer på att slänga in två personer som skulle uppträda med Erik istället för Danny och Mattias. HUR SJUKT SOM HELST! Aja, sen så vaknade jag av min väckarklocka som tur var :P Men det hade ändå varit kul att kolla på =) Hoppas att alla mår bra =) <3 Så jag åker om en stund, HEJDÅ <3






Postat av: sanna

ahaa, okej.. jo, det är en labbe. han är 14 månader nu =)

2009-07-26 @ 15:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback