Luciaträning

Hejsan svejsan ;) Idag så har vi haft MYCKET luciaträning. Alla sjöng inte mycket första gången men andra gången så sjöng folk mer. Asså jag förstår inte varför folk vill vara med i lucian om de ändå bara ska stå och mima. Man gör ju inte det för att slippa lektionerna eller synas för då så hade jag ALRDIG velat vara med. JAg gör det mest för att det är roligt och mysigt att få stå och sjunga jullåtar med levande ljus.
Enough of that now! Ne så ska jag skriva om något annat. Idag så har det väl inte hänt så himla mycket mer. Kollade på film på engelskan, hade en HEL so:lektion, började kolla i några minuter på film på tyskan innan vi skulle till lucia och sen så hade vi liten liten stund av matten och sen missade vi nästan hela no:n. Det var kanske tjugo minuter kvar av skoldagen så vi gick till no:n och skulle fortsätta med vår snygga "gubbe", men såklart så tog Nicklas i sönder den när han skulle hjälpa oss :O Så han kapade strömkablar och tog i sönder en resistor eller vad det nu var. Sen så flyttade han på spikarna. Inte så lyckat! XD Jaja, får jobba lite på den på måndag =) Efter no:n så hade jag två frågor från no:provet (rest). Men hela gruppen fick omprov förutom jag, Alicia, Patricia och Ghaith , vi fick godkänt men ändå så fick vi restfrågor :S Så där satt många på omprovstiden, fast jag blev klar på cirka tio minuter som tur var. Sen stack jag hem och nu sitter jag lite och lyssnar på musik. Ska snart skriva klart om riksdag och regering och sen så ska jag plugga in det till imorn för då så blir det prov på det och vi kommer även att ha författarbesök.
Men allra först på morgonen imorn så ska jag till tandläkaren :S Efter det så blir det prov (so) :S  Men sen på kvällen så är det även lucia. Så imorn är jag fullbokad :O Hinner INTE att uppdatera imorn :( Tyvär.

Nu så ska jag ta det lungt en liten stund innan det blir plugg (idag igen :( )
Har haft skitmycket denna senaste veckan :S

Pussar <3 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback