Läskiga saker händer i skolan :S

Haha, blev mycket skrivande om idol i fredes xD MEn nu så ska jag berätta liteo m vad som hänt i helgen =)

I lördes så innan jag skulle åka till Knislinge så brände jag mig på plattången, sen så fick jag stressa upp till tåget. När tåget var inne i stan så gick jag till rese och på vägen dit så var det någon julmarknad eller något sånt på stora torg. Sen så ställde jag mig utanför rese en stund eftersom att det var så mycket folk där inne. När jag stod där ute så petade någon mig i ryggen och det var Katja. Hon gick i min klass när jag gick på frökne. Det var trevligt att träffa henne där och hon skulle ta samma buss som mig också. Sen hoppade hon av i Hanaskog och jag åkte den lilla biten som var kvar till Knislinge.
Väl när jag kom till Knislinge så stack jag upp till mina kusiner och pratade en stund. Sen så åkte jag med dem och hämtade Wilma i badhuset för hon hade varit på kalas där. Efter det så skjutsade de ner mig till Anna och sen så var jag med henne hela kvällen. Vi pratade, spelade tv-spel och sen spelade vi även alfapet och med andra ord. Mycket trevligt! Sen vid ungefär tjugo över elva så var jag hos kusinernas grannar där även kusinerna var. Lekte lite med alla de fyra busfröna (Wilma, Melker och deras grannar Emelie och Markus). De var jättepigga när jag kom fast att de bara är små, så det var lite roligt :D Sen så stannade vi där till typ tio över ett . Då så gick vi hem till Tessan och Mange och sen så gick de och la sig och jag o Mange kollade på film. Sen så vet jag inte vad klockan var när jag gick och la mig ^^ Men den var mkt.

På morgonen (söndag) så väckte Melker och Wilma mig vid tio-tiden och då så käkade vi frukost. Efter frukosten så började vi med pepparkaksbaket (gick på ca en och en halv timme). Efter pepparkaksbaket så byggde vi pepparkakshus och sen lite senare så kom farmor och farfar. Då fikade vi efter maten och sen så skjutsade farfar ner mig till Mickelstorg. Där väntade jag sen på bussen. När jag kom hem så skulle jag skriva min bokrecension men jag hade glömt pappret i skolan. Så jag tog det lungt istället.

Igår så var man trött efter helgen och så fortsatte jag och Patricia på vår "gubbe" på no:n. Vi valde en bild på MR.Bean som punkare xD HAHAHA! Sen på idrotten så hade vi innebandy och man blev ganska trött xD Sprang mycket och fick konstigt nog ont i halsen och näsan :O Jobbigt! Efter gympan så var det musik och då så gjorde vi inget speciellt. Vi sjöng lite bara.

Idag så har det varit en konstig dag i skolan. För på mentorstiden så hade vi Annette och Marie. Nicklas och Catta var i andra klasser och berättade om droger. Sen på so:n så var fortfarande Catta inte tillbaka så vi fick börja lektionen utan henne. När honb kom tillbaka till klassrummet med Nicklas så berättade de om drogor från oss och speciellt om Hasch. Det visar sig tydligen att folk på skolan ryktas om att röka det och SÄLJA det :O:O :O :O    OBEHAGLIGT!  Så idag så har de tagit kissprov på folk som de misstänker. VÄLDIGT MÅNGA SOM FÅTT GÖRA DET :O!! Sen så är det ju självklart folk som är oskyldiga. Men de hittade folk som var possetiva :S
Det är ju läskigt när man får reda på sånna här saker! Trodde aldrig att det skulle vara så på min skola.

Men nu måste jag i alla fall skriva om riksdag och regering.
PS. Detta blev ett litet långt inlägg (hoppas ni läste ändå) ^^

Pussar <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback