Julfirandet ser ut så här (sammanfattning)

Hejsan folket, lilljulafton idag då;) Ikväll så kommer Carro, Jimmy o Ozzy ;D skoj :P Så ska snart ner o köpa sista julklappen o sen så måste jag städa xD Men just nu så lyssnar jag lite på musik ;) haha :D
Imorn bitti så åker jag med Carro o Jimmy till våran kusiner där vi käkar julfruskost o firar lite på morgonen :D Sen så sticker Carro o Jimmy till Jimmys föräldrar o firar jul medans jag stannar hos Tessan o Mange ;) Sen så lite senare går vi ner till farmor o farfar där det blir julfirande med julmat o massa gott, sen julklappar o sånt :D

På juldagen så bär det vidare, då så åker jag o Malin till vinslöv där mamma, Carro o Jimm hämtar oss och sen åker vi till Sanna o Anders.
Där blir det julfirande med släkten från mammas sida ;) Mkt roligt att få träffa morbror o sin familj som man inte träfat på ett halvår <3
Sen på kvällen så åker vi hem o då är julfirandet över o man kommer vara proppmätt av all julmat, sen vill man inte äta julmat på ett tag XD

Ja, jag skrev detta för att jag tror inte att jag kommer uppdatera i bloggen förens efter julfirandet. Så stora julkramar till er o jag hoppas att ni får en underbar julhelg :* <3

Pussar <33






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback