NCIS och CSI :D

Igårkväll så kollade jag på NCIS och CSI , de är så himla bra :D !

NCIS                                                                                                    CSI


Idag så ställde jag klockan på tio men gick upp halv elva :P Åt frukost och fixade vid mig. Sen å stack jag och mamma in till Sölvesborg där jag fick min praolapp påskriven :D De är verkligen jättetrevliga där jag ska praoa :) Efter det så åkte jag och mamma hem igen och jag försökte få tag i Jimmy utan att lyckas, skulle passa Ozzy så det var därför ja ringde :P Sen så passade jag honom nu ikväll och vi gick en låååångrunda och sen kollade vi på tv och lyssnade på lite musik. Haha, ganska kul att en hund gillar Beyoncé :DD Och för ett tag sen så gick jag och lämnade honom igen hemma hos syrran. Så sen kollade jag på CSI :D Och nu så sitter jag här och funderar på lite allt möjligt. Vill verkligen ej att skolan ska börja snart igen :/ Menmen får tänka på att jag har bara ett år kvar på skolan och sen får jag ju själv välja vad jag vill läsa :P Har bara lite ångest över att jag ej vet vad jag vill bli än. Det återstår att se. Nu så ska jag nog lägga in någon bild på bilddagboken och logga in på msn och se ifall om någon rolig är inne och sen ska jag kolla på tv :) Ha det så bra allihopa :D <3





Postat av: rebecca

sv: Usch! visst är det jobbigt ? :p

2009-08-08 @ 07:15:45
URL: http://webecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback