Hemma och ensam :(

Idag så sov jag och Anna till tio över ett. Vi gick ej och la oss förens vid klockan fem i morse :P Sitter vid syrrans dator nu, hon är JÄTTJÄTTEJÄTTESNÄLL som lånar den till mig, för min håller på att krascha :'( Typiskt att det är så :/ Men lånar dels syrrans dator för att jag ska kolla på film :D

Igår när jag och Anna kom hem till mig så hade vi köpt godis och sen så kollade vi på filmer :D Efter det så satt vi på mitt rum och pratade mitt i natten och skickade nattsms till folk, höhö :D Fick tyvärr inget svar xD Man får faktiskt fula sig :P

Vid klockan åtta så åkte käraste bästisen hem :'( Sen lite efter det så stack mamma ut för hon skulle festa med en kompis. Nu så sitter jag här och har ÜBERTRÅKIGT! Jaja, får väl kolla lite på film och käka upp sista av godiset som jag köpte igår :P

Hoppas ej att det gör något för den dåliga uppdateringen, men så kan det bli när man har annat att göra och när ens dator är på väg och krascha :(

Hoppas att alla får en härlig lördagskväll. Pussar =) <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback