Godkväll :D

Idag så har jag varit superdålig på att skriva. För det första så skulle jag varit med Nea men det blev ändrat :( Sen så var jag jättetrött så jag vilade typ halva dagen, sen så gick jag och mamma ner i byn och käkade glass på Böckmans :P Tog lakrits och choklad :) Efter det så gick vi hem och tog bilen o körde och tankade. Sen föreslog jag att vi kunde köra till Råbys badplats :D Så det gjorde vi fast jag hade ej bikinin med mig så jag kunde ej bada :( Men doppade i alla fall fötterna :D Fick några bilder med kameran =) Plus fick även skoskav nere i byn :(((( AAAJ
Mamma i RåbyNågon som simmade jättelångt ut. Den lilla pricken i vattnet xDMamma gick och satte sig på det grundare stället :PMysigt :)fiiint =)))Jag -_-Jag -_-






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback