Anna har åkt hem =(

Hejsan allihopa. Igår så hängde ju Anna med mig hem från lilla byahålan Knislinge :) Mina batterier i kameran tog slut så det blev ej några bilder från kalaste eller när jag var med Anna :( Kalaset var bra och jag var tvungen att leka med Wilma och Emelie, haha :P Men det var trevligt ändå :D Idag så stack jag och Anna ner till Strandängen och badade :P FY VAD KALLT DET VAR :O Men det blev bättre när vi hade doppat oss. Sen så solade vi mest. Vi hade köpt sprite och dumleklubbor på Maxi som vi hade med oss ner dit :D Mycket trevligt =) Efter det så stack vi hem och fixade vår frillor och sen så stack vi ut igen. Då gick vi till FG (film giganten) och köpte glass :P MUMS =) Efter det så fortsatte vi att vara ute och gå. Sen så körde Alicia och hennes mamma förbi oss =) Sen så stack vi upp mot skolan och satte oss på den stora kullen utanför gympasalen. Tihi, fin utsikt. Haha xD Efter det så stack vi till Maxi igen för att panta Annas pantflaska xD Och det gjorde vi, men panten slängde vi xD Och sen så stack vi hem till mig igen och kollade lite på datan, lyssnade på musik och jag målade mina naglar (misslyckat). Efter det så käkade vi mat och sen så kom Annas pappa och hämtade henne med motorcykeln =( Så nu så sitter jag här och har precis varit med mamma o Malin på Maxi (IGEN) haha. Hoppas att alla har haft en superduperbra helg =) Nu så ska jag kolal på film, ha det =) <3

<a href="http://www.bloglovin.com/blogg/878366/fridaaaaj?claim=ksehuhm2mdq">Följ min blogg med bloglovin</a>






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback