Lot's of stuff!

Idag så har jag varit inne i stan med Anna, kul :D Sen när jag åkte med bussen hem så hoppade jag av vid Maxi o gick in o köpte hårfärg. Var jättemycket folk i affären och det spelades hög musik, sen så märkte jag att det var en scen mitt i affären o där var Sanna Nielsen.
När jag kom hem så käkade jag och mamma middag och sen färgade mamma mitt hår. Så nu sitter jag i vardagsrummet, har tv:n på där det är Simon o Thomas XD får hoppas att håret trokar någorlunda snabbt så att jag kan se resultatet ikväll, vill helst inte föna det :P

Aja, i stan så köpte jag ett sött halsband med en rosett på o så köpte jag ett diadem med också en rosett på xD :P Nöjd över inköpen, kan ju inte shoppa för mer nu. Måste köpa presenter, spara pengar till resan o betala mobilräkningen XD Så många som fyller år denna månaden också :O

Så ett tag framöver blir det bland annat de här sakerna som händer:
Massa födelsedagar
Fester
Kalkonmiddag
Praktik
Påsklov
Turkiet

Just nu är det:

tills vi åker till Turkiet. Tiden är räknad ifrån då när flyget avgår i Sverige :) Så vi kommer ju åka på natten till flygplatsen :P

Nu ska jag kolla lite på tv :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback