Sjuk!

Suttit hemma sedan jag kom hem natten mellan lördes o söndes. Gick hem ifrån tjejkvällen för jag kände mig inte helt ok, så gick hem och när jag vaknade i söndes så kände jag mig konstig och yr. Kollade inte tempen förens på kvällen och då såg jag att jag hade feber. Kändes ju lagom kul -.-
Så jag var hemma från skolan igår, när jag försökte sova så skulle såklart grannarna väsnas också. Saknar de gamla lugna grannarna faktiskt :/
Sen så har jag varit hemma idag också för att vara på den säkra sidan för jag hade ju feber igår också. Men jag känner mig betydligt bättre nu :)

Imorn så står det på schemat att vi inte har något och vi har fått reda på att vi kan skaffa oss en praktikplats om onsdagarna. Men vi är lite osäkra på om det är skola eller inte. Om det inte är det så har jag bestämt mig för att jag ska ut och leta praktikplats imorn, vet inte om jag ska ha en plats på onsdagarna och en annan när vi ska ha praktik i två veckor i april. Funderar fortfarande över hur jag ska göra med det. Men tror jag tar samma plats om det är okej på stället som jag frågar på.
Pratade med pappa om jag kunde bo där och ha praktiken där nu på onsdagar men tror inte det blir så för att jag känner att det är bättre om jag kollar här hemma eller i stan först :) Man kan ju ta praktiken i Knislinge antingen i tvåan eller trean om man känner för det :)

Aja, nog om det nu :) Känner att jag börjar få en jobbig huvudvärk så ska ta en panodil nu och lägga mig i soffan och kolla lite på tv.

Hoppas att ni som läser detta mår bra i alla fall :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback