Hallå där! :)

Sitter i mitt rum, lyssnar på musik o tänker på lite allt möjligt just nu. Hoppas till exempel på att det kommer gå bra imorn när vi ska åka skidor :P

Igår så köpte jag ett kamerahus på Tradera, Nikon d40 :) Objektivet som är till är det något fel på, men man kan ju se om det går o fixa, annars så hittar man ju något nytt :D Tack till syrran som hjälpte mig med o buda o så, annars hade jag inte kunnat köpa den :P



Idag så har jag inte haft några lektioner så har varit hemma och det har varit jätteskönt eftersom jag har varit så trött idag efter igår ^^
Varför jag har varit så trött från igår är ju eftersom vi åkte till Karlskrona på studiebesök på BLT. Det var inte så jättekul, trodde det skulle va bättre men det vi fick göra var o skriva två artiklar o höra på lite information som man redan visste mycket om. Jaja, allt kan ju inte va bra :/

Nu så ska jag nog slänga mig på soffan en stund för jag känner mig konstigt nog fortfarande jättetrött :(

Ha det gott! :)





Postat av: Alex

Hahahaha gött frida :D Sj så har man tänkt ta det lite senare då den jag ville ha inte reades ut längre :) Får se hur det går. Vi får ut och fota ngn gång!



Ja, säg en dag bara :P

2011-01-26 @ 22:11:46
URL: http://meeoweatalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback