Lathet!

Känner mig lat på bloggningsfronten, ska försöka att bli lite bättre men just nu så är jag trött om kvällarna när jag har slutat på praktiken och sen så brukar jag ut o cykla eller promenera o umgås med Anna. Så det blir inte så mycket tid över till annat.

Idag så har det dock varit så tråkigt väder så det enda stället jag promenerat till idag är till Konsum xD Annars så har jag ju cyklat till praktiken o sen ner till farmor o farfar o sådant :)

Igår så började jag med sit-upsen igen så har bestämt mig för att göra det varje dag nu tills vi ska resa :) Imorn så är det ju bara två veckor kvar :O Så om två veckor vid den här tiden så sover jag nog (eller i alla fall så försöker jag nog göra det) eftersom att vi ska åka till flygplatsen på natten ;P

Aja, nu så ska jag nog göra mina sit-ups för sen så kommer Anna hit o då ska vi kolla på Desperet Housewives :D

Btw
, vet inte om jag skrev i förra inlägget att jag ska åka ifrån hålan på fredag o då ska jag va hundvakt åt Linus, Lottie och Rocky :) så kommer nog inte åka hem till mamma o Ludde förens på måndag ;P





Postat av: HANNA

Godmorgon :)

2011-04-13 @ 06:58:38
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback