Wednesday :)

Jahopp, igår hämtade mamma lilla Ludde. Han är jättesöt, jättesnäll och jätteduktig :D

Idag så var jag med Linnéa, Sandra o Patricia <3 Vi stack ner till Frasses, där drack vi Milkshake o Patricia käkade pommes :) Sedan drog vi in i djuraffären och kollade på hamstrar och kaniner, sen var vi på Markis där vi inte hittade så mkt XD Efter det blev det Maxi där Sandra o Patricia köpte killparfymer och jag o Linnéa köpte såpbubblor och studsbollar ^^ Jaja, roligt hade vi i alla fall :D Sedan på vägen hem till mig så blåste jag o Nea mååånga såpbubblor medan folk kollade snett på oss :) Väl hemma hos mig så satt vi en stund på mitt rum innan mamma kom hem med Ludde och då så började vi kela med honom. Sen så drog tjejerna hem och jag o mamma käkade mat. Efter det så har det inte hänt så mycket. Här kommer lite bilder från idag :)
Bjussar på denna bilden XD

Pussar <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback