Tjo Tja Tjenare!

Har hänt ganska mycket på senaste tiden (veckan), var i Jönköping med mamma o det var riktigt skönt att bara åka iväg över en helg, dock lite synd med åldersgränsen på spat :/ Sen så har det varit läxor, prov, redovisningar, inlämningsuppgifter o oförberedda prov denna veckan :O
Har en sak kvar o det är en No uppgift att skriva om en uppfinnares liv o dess uppfiningar. Tror inte jag har något nationellt prov kvar heller :D
Har även bestämt mig för att ha slöjd två hela dagar då man får välja vad man vill göra :D De andra två så måste man ut på friluftsliv eller praoa, lite svårt att fixa prao nu :/ Men det blir nog bra ändå :) Sen på klassensdag (dagen innan skolavslutningen) så ska vi cykla till Valje o sen Sölvesborg :D

Inte långt kvar till den EFTERLÄNGTADE avslutningen nu :D Och det gillar vi!

Idag så hängde jag med syrran o Jimmy o hundarna ner till båthamnen där vi lät hundarna busa och Ozzy bada. Det var dock synd att Ludde är så rädd/bitsk mot de andra och det ska vi VERKLIGEN ändra på.
Annars så har dagen varit si sådär, mått lite dåligt i typ tre dagar nu (förkyldning, ont i magen, svettningar/feber och huvudvärk) Men har varit i skolan ändå för att inte missa för mycket nu, men mår bättre :D Som tur är :P

Imorn så blir det skola, inte så länge för det är fredag <3 Och sen på kvällen så händer det en bra sak som jag inte kan skriva här än XD

Och på lördag så åker Anna äntligen hit och vi ska ha roligt och passa Ludde på kvällen :D Blir nog lite god mat, onyttigheter och någon bra film och vårt vanliga damp :P <3

Men nu ska jag kolla på tv, vila benet o ryggen och sedan blir det sängen för min del :)
Har skadat benet (därför jag ska vila det), slog i knäskålen jättehårt igår och nu så har jag emellanåt jätteont i hela benet :S Men hoppas att det går över så fort som möjligt ;)

Aja, det var allt, förresten blir lite bilder från Jönköping o lite till någon dag när jag har tid och ork för att ladda upp måååånga bilder :P

Pussar <3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback