Slappedag (typ)

Ojdå, var lite dålig på att skriva idag ^^ Jag o Sandra vaknade av att Ozzy kom in i mitt rum och började hoppa rundor XD Väldigt effektivt att ha honom som väckarklocka :P Då var klockan nio. Sen ett tag där efter gick vi upp o käkade o sen kollade vi på film. Det blev att kolla på The Grudge 3. Jättebra är den men Sandra tyckte att den var läskig o sen så skrämde jag henne en gång också :P
Lite senare på eftermiddagen sen så gick Sandra hem o jag gjorde inte så mycket där efter. Men nu på kvällen så har jag passat Ozzy en stund för att Carro och Jimmy var på bio. Väldigt bra att Ozzy var här för då slapp jag sitta ensam hemma och tråka för mamma är ju heller inte hemma.

Men nu känner jag mig jättetrött, o det verkar som om sängen kallar. Så godnatt alla o så uppdaterar jag imorn. PS. Ozzy sjunger väldigt vackert och jag tycker att det är synd att jag glömde ta med mig kameran ut i snön i fredes. Hade kunnat bli fina bilder där på folk i backen XD

Natti =)
Pussar <3





Postat av: Anonym

ja kul hade vi

2010-01-17 @ 11:45:44
Postat av: sara

pulka är jättekul! har inte åkt det i år än, får väl boka in en dag. :)



tack förresten! :D

2010-01-17 @ 14:34:56
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback