Snabbt inlägg :)

Detta blir ett snabbt och enkelt inlägg, kommer nog skriva något när jag kommit hem imorn eller så får det bli mitt i veckan.

Sitter ute i Sölve nu, Carro ska komma ut hit med Ozzy, Tyson och Ludde ikväll och så kommer hon även ha med en laddare så jag kan ladda min döda mobil ^^

Imorse när jag vaknade av hundarna så var det UNDERBART väder ute , solen sken o det var varmt. Sen så nu på eftermiddagen så har det bara regnat konstant och varit allmänt tråkigt väder. Blev helg genomblöt när jag var ute med hundarna. Så sen frös jag när jag kom in XD

Funderar på och ta mig en cykeltur till Mjällby och köpa något gott som jag och Carro kan ha ikväll för hon skulle ju fixa pizza på väg hit. Aja börjar det regna när jag cyklar så gör det ju bara det. Men har ändå kläder med mig så jag kan byta om :D

Slänger även in en bild på mig i min nya korta frisyr o den bilden är tagen här ute igår när det var solnedgång :)


Pussar <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback