YESSSSS! :D

Mamma är så bäst så hon har fixat en ny sladd till datorn igen  :D WIHO!!! :P <3

Idag så har vi haft lite olika lektioner, på NO:n så fick vi orientera XD haha, sen så på elevens val så fick vi kolla på elever från Svängsta som spelade för oss :)

Imorn så blir det kanske nationella i engelska (muntligt) men det återstår att se, Anna ville inte avslöja vilka som skulle få ha det imorn. Sedan efter skolan så ska jag göra mitt prov om Andra Världskriget och efter det så drar vi i klassen ner till bowlingen :D SKITKUL ;)

På torsdag blir det nationella i matte och sen ska vi cykla runt i Bromölla hela dagen och lyssna på när någon gubbe berättar om saker.

Sedan på fredag så kommer jag hem snabbt från skolan och sedan sticker jag till Wilma och Melker :D Så man kan ju lungt säga att denna veckan är fullpackad ;)

Men nu ska jag gå och duscha :D

Pussar <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback