Prao (Dag 1)

Första dagen på praon är avslutad :P Jag och Alicia har haft det väldigt trevligt :D Haha, fast det är mkt roligare att vara i Schackmatts lokal än att vara i Name it's lokal xD Ett tag så fick vi stå ute på lagret och galga barnbyxor, det gick ju som det gick ;) SÅ HIMLA SNYGGA KLÄDER SOM DE HAR FÅTT IN NU ALLTSÅ , FÖRÄLSKAD!!!(vuxenkläder, då alltså ^^) Det finns en klänning där som jag bara MÅSTE köpa <3 Har lite ont i benen efter första dagen bara, men det är sådant som man får ta xD ;) Imorn så ska vi äta lunch ute istället för att ha med oss egen xD :P Vi gick även till Coffee House o köpte Caffe Latte på lunchen och så gick vi in till gymmet och hälsade på lite xD HAHA :P Alltså kortfattat, en bra första dag på "jobbet" :D

Jag tror att jag skulle kunna jobba i en klädesaffär i framtiden =) Men inte hela livet, men kanske i några år :D :P Förresten så glömde jag berätta att när jag och Alicia fick sortera barnleggings på ett bord och så, då fanns det många jätterandiga leggings, så man blev helt trög i huvudet och fick ont i ögonen av det xD HAHA!! Imorgon så hoppas vi på att få vara mer i "vuxenavdelningen" (SchackMatt) för att vi var nästan hela dagen i barnavdelningen (Name It). Men det var ändå roligt =))

Nu så ska jag checka min bilddagbok och sen så ska jag nog kolla på tv ett tag och sen så är det nog dags för sängen :P







Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback