Lördag 19/9

Hajsan hoppsan! Nu så har jag kommit hem från mormor =) Hon blev jätteglad för pressenterna och vi käkade köttfärslimpa, tårta och äppelpaj. Så nu är man mätt!!! Roligt var det i alla fall. Tog en liten runda där ute med Ozzy i Tjörnarp, såg då en jättesöt liten flicka som plockade blommor och hade fe-vingar på in rygg =) Ozzy ville in i deras trädgård men det fick han ej för mig xD När vi åkte hem så blev jag så trött av den långa bilfärden så nu sitter jag här och lyssnar på Martin Stenmark och dricker energidricka :P Hoppas att alla får en jättehärlig lördagskväll. Förresten så glömde jag att säga att jag köpte mkt lösgodis, mkt läsk, batterier och energidricka nere i Sandras halvbrors affär som ska stänga ner. Kostade inte alls mkt :O






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback