Halloj

Hejsan allihopa. Har precis duschat och har bestämt att idag så ska jag ut och gå en runda och så ska jag o mamma in till stan en runda. Så jag äntligen får köpa den där rakhyveln :P Anna har åkt till Polen nu och jag saknar henne <3 Men hon kommer hem igen i slutet av veckan :D Vi ska ej åka till Killeberg idag utan Marie kommer hit till oss imorn istället för att vi ska åka till henne :P Igårkväll/natt så hade jag ju urtråkigt först ju, men sen så lite senare så chattade jag med en trevlig person =) Är lite trött just nu, men vad gör det xD Och om det är någon som vill ha länken till hemsidan som jag fixade bilderna (i förra inlägget) på så är det bara att be om den =) Vet att det ej blev ett långt inlägg. Hoppas att alla mår bra i alla fall =) <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback