Borlänge ?

Hejsan allihopa.
Igår när Anna va här så när vi var ute och gick så frågade hon mig om jag ville hänga med henne till Borlänge nästa sommar. Och såklart att jag vill det, but there's one problem. Mamma måste godkänna men hon gjorde det, ifall om jag har pengar till det. Så nu gäller det att sparas pengar :P Aaaa, gud vad jag blir glad om jag kan åka med dit :D Då har man ju slutat nian också o ska börja i gymnasiet. Så det blir ju en kul grej att göra då =) Tänkte så här att eftersom att jag ska spara pengar så har jag funderat ut att göra så här: Sluta att köpa godis och så själv tills jag antingen har sparat ihop så mycket pengar som jag behöver eller till nyår eller tills vi helt enkelt åker dit xD Jag, har ingen aning. Får se ifall om det håller. Ska försöka, för att annars så kommer man nog inte kunna resa. Så jag måste ta tag i det nu. HAHAHA, har redan lagt undan ynka 16,50 kr men det kommer bli mer efter att jag har köpt den rakhyveln som jag vill ha xD Just ja, det har jag glömt att berätta... Anna hon har köpt en jättebra rakhyvel och den ska jag med köpa för att den är jättebra :P Sen när jag har köpt den så sparar jag pengarna som blir över :D Och innan idag så kom jag på att jag hade en 20 Euros sedel i min ena plånka, så den ska jag fixa till svenska kronor. O då så blir det ungefär 200 kronor till i sparandet :P Hahaha, fast jag har mycket mer att spara så är det ändå lite =) Och det är ju lååångt tid tills vi ska åka. Nu hoppas jag bara att mamma inte ändrar sig. Ska prata mer om det till våren sen =P

Idag så har jag inte gjort någonting typ. Kunde ej sova inatt pga min förkyldning så jag är jättetrött. Sen så lyssnade jag på min mp4 och tog halstablett bara för att jag ej kunde sova och så låg jag och tänkte på en MASSA saker. Ikväll så kommer jag väl förhoppningsvis kunna sova. Sen imorgon så ska jag och mamma åka till Marie i Killeberg och hälsa på henne =) Och nu i veckan så ska man också spela minigolf med Malin, Carro, Jimmy och mamma. Kommer nog bli kul =)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback