Helg!

Igår så var jag väldigt osäker på om jag skulle åka till mina kompisar eller inte eftersom att jag har känt mig konstig i flera dagar (precis som om jag skulle bli sjuk eller något). Men jag åkte ändå, så vi hade jätteroligt :D trevligt folk (Y)

Gick hem strax efter tolv på grund av att jag var extremt trött på grund av att jag hade varit vaken sendan fem på morgonen. Dock så var det inte så bra att gick hem till pappas lägenhet, fick problem med andningen på grund av röklukten där o så i morse när jag vaknade så skakade jag på grund av det :( Blev som tur bättre när jag gick till bussen :)

Idag så har jag o mamma bara tagit det lungt o vi hyrde en film (Baksmällan). Haha jag tyckte att den var jättebra! :D o sen så har mammas väninna också varit här en stund :)

Nu så kollar jag och mamma på någon serie, den verkar konstig :O men men, brukar inte va något bra på tv ändå :P så ska nog spela lite The Sims 2 istället ^^ får se :P






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback