:)

Sitter och är jättetrött men känner att jag borde skriva något. Har inte varit så glad för o skriva i bloggen på ett bra tag, men hoppas att det bli bättre. Om inte så kanske jag lägger av helt ett tag o börjar på nytt när jag känner för det. Men är ändå inte redo för att sluta, så förhoppningsvis så blir jag bättre på det här.

Turkiet var helt sjukt bra och jag har massvis med bilder på min andra dator (sitter med skoldatorn nu).
Vi solade, badade, shoppade, red på kameler, gick på turkiskt bad (hamam) och flög parasailing m.m. Riktigt kul och jag vill bara tillbaka <3

Sen efter vi kom hem så har vi haft en massa inlämningar, redovisningar och nationella prov. Men nu är jag klar med allt skolarbete för detta läsåret. Nu är det bara skolavslutningen kvar som är den 8:e :)

Igår så åkte jag till Carro, Jimmy, Wilda och hundarna. Min systerdotter är så himla underbar <3 O snart är det även dags för hennes dop :) Den 19:e vilket också är min födelsedag :)

Detta får räcka för tillfället, kommer antagligen o ladda upp lite bilder från resan när jag sitter vid den andra datorn :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback