Skolarbete!

Fick ju en massa saker som jag ska göra tills imorn och på tisdag eftersom jag var sjuk i måndes och i tisdes, men när jag kollade på vad det var för uppgifter så blev jag lättad :) latinska ska jag öva på ikväll för de är tills imorn men det andra är tills på tisdag :P Det som är tills på tisdag är lätt, har redan gjort grammatiken och glosorna är enkla så det är bara att skriva en broshyr om Sverige på engelska som jag behöver göra :D Vilket betyder att jag gör det imorn :) Ska även försöka att hitta filmen som de började kolla på och kolla på ungefär halva filmen så att jag är med på vad som har hänt :) Annars kan jag ju inte skriva en recension ^^

Aja, nu så ska jag nog försöka leta upp filmen :)


TJOOO!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback