I don't get it...

Go'kväll på er ute i stugorna ;)


Idag så har man varit ledig vilket är otroligt skönt! Sovmorgon mitt i skolveckan är inte helt fel kan jag ju säga ;)
Valde att åka in till stan o träffa Anna idag, vi hade kul som vanligt o jag hittade en tunika när vi gick runt i affärerna. Attans, jag som inte skulle shoppa mer kläder just nu ^^ Aja, den var så fin och jag har letat efter något i den stilen men inte hittat något förens idag, plus den var på rea :D

Nu så ska jag nog slå mig ner i soffan eller något en stund o sen ska jag nanna kudden för nu är jag faktiskt trött :)

Btw, inte snällt av busschaufförer att köra förbi gamla tanter som ska med bussen :O

Ha en bra kväll! <3





Postat av: Alex

Kan tänka mig det, Det hat jag på onsdag nästa vecka :)

Du får lära dig rita om du tkr det är orättvist ;D

2011-01-20 @ 20:05:37
URL: http://meeoweatalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback