Skridskoåkning!

Haha det blev att åka skridskor ändå :D Så jag och Nea åkte in till ishallen i stan idag o åkte. Var kul :D Sen så gick vi in till stan, fikade o kollade lite i affärer men jag kännde mig inte alls kry så ringde mamma så hon körde hem oss. När jag kom hem så tog jag två panodil och nu så börjar jag känna mig mycket bättre :) Insåg att jag nog var tvungen att åka hem när vi var inne på Cubus o såg i spegeln att jag hade grymt röd/rosa kinder o så hur nere ut som helst ^^

Aja, annars så har lovet varit super tills nu :D
Förra helgen så var jag hos Carro fredag - söndag :P
Söndagen så åkte Anna till mig o stannade till måndagen :D
Tisdes så var jag med Sandra o Alle hemma hos Sandra :))
Onsdes så tog jag bara det lugnt o spelade The Sims 2 på kvällen :D
Torsdes så gick jag o Sandra en långrunda och kollade på film :)
O idag så var jag med Linnéa i ishallen o i stan :D
Imorn så åker jag o passar Linus o Lottie :D

Nu så ska jag antagligen kolla lite på tv eller spela The Sims 2 :)
Hoppas att alla får en bra helg :D <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback