Grått o blåsväder!

Rubriken tells it all! Det är grått och tråkigt ute o verkligen blåsväder. -1 är det också, kom igen, var är våren? :O
Cyklade och hämtade Ludde, mätte streckan dit med hjälp av Eniro ^^ det är hela 7 kilometer om man lägger ihop både vägen dit o tillbaka. Inte konstigt att man är trött när man kommer hem efter att hämtat honom.
I alla fall så hämtade jag Ludde och det blåste något enormt :S men men, blev lite workout där ju :P O sen när vi kom hem så parkerade jag cykeln och gick sedan på en liten promenad med honom.
Nu så fryyyyser jag och känner mig trött i hela kroppen och har ont i halsen, så ska göra mig en kopp varm choklad :D

Idag på mattelektionen så hade vi matteprov, men jag hann dock inte klart med provet så ska fortsätta på det imorn efter skolan, det vill säga 11.15-12.20, vilket betyder att jag hinner med det tåget jag brukar ta på fredagar :D
Sen så på idrotten så var jag i skolan och hade HLR, vi var inte många men det gick bra ändå :P Fick lite ont i händerna dock, men det fick alla xD man får ju trycka som en galning för att det ska klicka i dockorna :O

Imorn så efter jag har kommit hem så ska jag ut med Ludde och sen blir det att åka ut till syrran (Carro) o umgås med henne o hundarna i helgen när Jimmy är iväg :))

Här kommer en bild som jag tog när jag var på väg för att hämta Ludde, bilden tog jag vid Möstabadet. Man vill ju verkligen bada när man ser isen ;) NOT! XD


Kan inte sluta lyssna på denna låten, men måste för att annars tjatar jag ut den :( Väldigt lätt att tjata ut DD:





Postat av: Alex

Vad sägs om onsdag? :)

2011-02-17 @ 21:17:06
URL: http://meeoweatalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback