Fredagsmyyyyyys!

Nu är det slut på veckan och det är dags för fredagsmyyyyys ♥

Idag så har vi haft fredagsmys i skolan, Ann bjöd på godis, kakor och festis under våran redovisningar och sen så fixade vi undan lite saker i Blomsterfina (kollade så allt var bra i kylen och snittade nya blommor).
Vi fick även reda på att på måndag när det är alla♥dag så ska vi få göra en massa alla♥dag saker och vi kommer få ta hem något som vi gör :D

På tåget hem så satt det en treårig kille och hans pappa mitt över gången och den lille pojken ville bjuda mig och Feffe på glass när vi såg en glassbil. Så söööt :)

Bild som jag klöddade ihop snabbt i PS :P

När jag kom hem så gick jag ut med Ludde och efter det blev det lunch och Gossip Girl :)) Nu så ska jag snart kolla på OTH o i lite senare idag så ska jag nog rita/måla och spela keyboard :)

You gotta love Fridays! ♥

OBS! men man hatar dock när det snöar så mycket som det gör nu :(((





Postat av: Viktorija

Hej! Fråga jättegärna något i frågestunden! Nu har ni chans att få svar på frågor :)

2011-02-11 @ 17:57:02
URL: http://behindthecamera.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback