Trötthet!

Har varit uppe innan klockan sex varje dag denna veckan förrutom idag då jag gick upp klockan nio. Snacka om att man är trött. O igår så var jag hela dagen på Ullared o det blev jag också trött av. Men offrade sömnen för det för hallå, alla vill ju bara till Ullared ;) Var jättebra där o det var första gången jag var där o jag hittade mycket fint :)

Idag så har även Anna o Basia varit här i några timmar, väldigt trevligt fast än att både jag och Anna var trötta :D <3 Vi bakade en jättegod kladdkaka, en av de bästa jag gjort faktiskt och riktigt SMARRIG :D Mums!! :P

Nu ska jag kolla om mamma vill färga mitt hår o sen ska jag bara ta det lugnt för har ont i nacken o axlarna :/
Imorn så är det skolfoto DD:

Pussar <3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback