My misstake :/

Sorry har totalt glömt o blogga, eller inte glömt för har trott att jag har gjort det under dagen de senaste dagarna ^^
Jaja, så blir det ibland.

Idag så har vi haft floristämnen i butiken och då har vi haft både teori och sen arbetade vi pratktiskt genom att börja på att göra dörrkransar, men vi hann inte klart med dem idag :/ Och vi fick även ta våra blomsterkransar med oss hem idag :) Fast blommorna är dock nästan vissna nu, lite tråkigt.

Nu sitter jag och passar Ozzy och han leker för fullt med Ludde. Men han vill inte riktigt förstå att han INTE får busa i soffan, lite tradigt. Men får säga till honom lite mer så fixar han det nog ;)
Mamma o jag väntar även på att vår hemmagjorda pizza ska bli klar i ugnen, MUMS vad gott :D Sen så har mamma gjort sin hemmagjorda pizzasallad också, MUMS på den också :D

Imorn så ska jag och mamma åka in till Karlshamn för att jag ska visa var min skola ligger så hon vet det tills på måndag då hon ska på föräldrarmöte :)

Sen på söndag så ska vi nog åka till mormor, tror det var då men är inte helt säker på det :O Hehe ^^

Just ja, vi har också fått det fastställt nu att vi ska till Elmia i Jönköping i oktober och kolla på florister som tävlar och lite sånt :) Kul :D Vi ska åka dit med både treorna och tvårorna så vi får träffa dem också :P

Aja, nu blev pizzan precis klar i ugnen så nu ska jag äta :D

Pussar <3





Postat av: Alicia:)

Låter kul gumman<3

2010-09-17 @ 19:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback