Floristteknik hela dagen :)

Hej, hallå, tja!

Idag så har vi haft floristteknik hela dagen (enligt schemat) men vi har även haft teori. Så strax innan lunch började vi göra oasiskransar :) Mycket blommor blev det i dem :P Blev klar precis i lagom tid för att hinna städa innan vi slutade :P Haha, skar mig även under dagen så klantig som jag är ^^
Efter skolan så stack jag till tåget och tog det som gick halv fyra. Konduktören skrämde allvarligt livet ur mig :O Satt i tysta vagnen och lyssnade på musik och ett bra tag efter vi åkt så vände jag mig om och då står en lång man där (konduktören) o mitt hjärta stannade nog för någon sekund. LÄÄÄÄSKIGT!! XD Det ända han ville var att kolla mitt kort såklart XD
Har jätteont i nacken nu när jag har stått upp nästan hela dagen :/ Men man vänjer ju sig sen XD

Tänkte ut och jogga idag men eftersom det blev JÄTTEVARMT ute och jag vred foten igårkväll så anser jag att det inte är en så bra idé, plus att jag har jätteont i nacken. Så får ta det imorn istället :P

Hade även råkat raddera en jättebra låt från min MP4 men får lägga till den igen, får även ta bort dem som det är dubbelt av XD Vet inte hur det har kunnat bli det dock :O

Aja, nu blir det att kolla på Förhäxad som är på tv.

Pussar <3





Postat av: Alexandra

vilken otur du har frida x)

2010-09-15 @ 23:03:16
URL: http://meeoweatalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback