Du är snygg!

Hejsan svejsan. Just nu är jag trött och har ont i axlarna och nacken :(

Idag åkte jag till skolan i vanlig tid: 07.00 sen så när skolan började så hade vi matte i tre timmar. Hann med att göra klart alla uppgifter som vi fick så min mattelärare sa att jag inte behöver komma dit nästa vecka, GÖTT :D Så får sovmorgon en dag, fatta vad efterlängtad den är!!!
Sen så hade vi gympa efter lunchen och då åkte vi till Mörrum och golfade igen, fast denna gången blev vi indelade i lag och gick o sköt på banor istället :P MITT LAG ÄGDE!!! Vi sköt för tok för långt, hittade inte bollar, blev träffade av andra lag o skrattade så mycket så vi fick ont i magarna XD
Efter idrotten så missade jag precis tåget som gick vid halv tre så fick ta halv fyra tåget istället. Men det var lungt med väntetiden för mötte Robin från min gamla klass, trevligt :D
Sen när jag kom hem så var jag så sleten så jag inte orkade göra något så nu sitter jag här i soffan med datorn i knät och är GALET trött. Men har varit trött HELA dagen. Höll nästan på att somna på tåget till skolan ^^
Förresten lämnade även den plånboken som jag hittade till tågvärden, så nu slipper jag det bekymmret.

Nej nu ska jag plocka undan i köket, sen blir det nog ett samtal till Anna och sen duschen :)

Pussar <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback