Passa hundar!

Nu i helgen har det inte hänt mycket alls, har kollat på ett par filmer och så har jag försökt spela lite på keyboarden. Sen så har jag kollat runt på skoldatorn lite eftersom vi har ju Windows 7 nu och det har jag inte användt innan så det är ju lite nytt :)

Idag så passar jag Ozzy och Tyson medans Carro och Jimmy jobbar. De här två jyckarna blir ju väldigt rastlösa så jag ställde upp på att gosa med dem när C o J jobbar :) Sen ikväll så blir det nog att lära mig mer på keyboarden om min huvudvärk är borta då :)

Imorn är det skola igen, tur att man har sovit bra i helgen (någorlunda bra) så man är nog ganska så pigg imorn. Det hoppas jag i alla fall att jag är. Imorn så ska vi ha hantverksorientering, läxförhör och sen så skulle vi arbeta praktiskt också :)

Pussar <3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback