Hur ska man våga säga till en person att man är intresserad av den?

Rubriken :S

_______________________________________________________

Igår åkte jag till Anna och hade Ludde med mig dit. Han tyckte inte så mycket om att åka tåg men det funkade, han gillade hellre bussen ;)
Vi hade askul o betedde oss som "vanligt" när vi är vilket menas med att vi är onormala ;) Det går alldeles för lång tid mellan de tillfällena vi ses ;O
Sen idag så åkte jag och Ludde hem, lite tråkigt men man kan ju inte stanna där förevigt. Han gillade både bussen och tåget idag så det var bra så slapp jag oroa mig så mycket :P

Nu ikväll så har det inte hänt så jättemycket, åkte ner med Carro o Mamma till minneslunden där jag lade min gravdekoration som jag gjort till morfar o sen så tände vi ljus. Gud vad fint det var där <3

Men nu ska jag nog se om jag kan ta bort några fler Facebooksidor för vill inte ha dem men sen så går det inte o ta bort alla DD: ILLA!!! Får se hur jag ska lösa det. Men får nog avsluta kvällen med någon film lite senare :D

Imorn så kommer Carro o Jimmy hit på middag, KUL :D

Hoppas alla får en bra helg :)

Pussar <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback