Men svara!

Igårkväll/inatt så satt jag och ritade lite för jag var inte trött så kunde inte gå och lägga mig, blev lite olika bilder : )

För cirka tjugo minuter sedan så försökte jag ringa till en kvinna som har information om mitt feriearbete men hon svarade inte, det tog lång tid innan jag ringde för jag är alltid så nervös gällande sådana samtal. Sen blev jag så besviken när telefonsvararen kom in. O inte nog med det så är det så att jag har nu bara 13 kr kvar på mobilen, kan inte ringa från hemtelefonen till henne för hennes nummer är ett mobilnummer och de har mamma spärrat på vår hemtelefon sedan lång tid tillbaka. JOBBIGT! Så får vänta med och ringa henne tills mamma kommit hem. Eller något sådant. Aj aj, men så kan det va. DET STÖRIGA TELEFONBOLAGET JAG HAR PÅ MIN MOBIL DROG TRE KRONOR FÖR ATT TELEFONSVARAREN GICK IN!

Aja, inte mer med det inte.

Nu ska jag fixa klart i mitt rum innan mamma o Malin kommer hem, sedan får vi gäster och då är det inte roligt om jag inte hunnit klart med det ^^ Plus ska ju duscha och göra mig i ordning också :)

Pussar <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback