Gina Tricot :)

Funderar på vad jag ska köpa på Gina för mitt pressentkort, har nu sett att de har fått in mååånga fina klänningar o tunikor :) Så funderar på ifall om jag ska köpa ngn av de här när jag ska använda mitt pressentkort:


Den första hade varit fin till skolavslutningen, dock så kostar den 499:- och mitt pressentkort är bara 150:- Men den andra tunikan hade varit fin till vardags o den hade man kunnat matcha så att den hade varit fin på fester o kalas också :) Den kostar 199:-

Svårt val, funderar på om jag kanske ska prova dem på Gina i Lund när vi väl ska dit eller om jag väntar med det tills jag ska iväg til Jönköping med mamma :)

Hade gärna viljat ha en tusenlapp nu ^^

Pussar <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback