CRAP!

Inte haft tid till bloggen :O
Kan i alla fall nog skriva ngt inlägg i helgen när jag är i Jönköping :D

Måste tillägga att jag ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR vädret! <3 Lovely
Bara tvungen att lägga in en bild från förra sommaren <3
UNDERBART <3

Har inte hänt så mycket under de dagar som jag inte bloggat, har varit det "vanliga". Typ som skolan, vatt ute med syrrans hundar, busat med Ludde, tv & plugg ._.
Men snart är allt sådant slut, FINALLY! <3

Just nu så har jag kvar, svenska muntliga nationella, tyskaprov, musikinlämning, engelskaredovisning o tror det var något annat också ^^
Men, det är inte så svårt :) Som tur är! :D

Har haft minst två prov denna veckan som är nu  :/ Men de gick faktiskt bra :)

NOn är faktiskt helt okej nu när vi börjat snacka om genitik :) Faktiskt spännande :)

Men nu ska jag kolla lite på tv, ladda batterier till kameran, packa o duscha o fixa lite andra saker :P
Sen imorn åker jag :D

Pussar <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback