Ben & Jerrys, mina vänner ikväll <3

Har varit med Carro, Jimmy och Mamma i Norje nu och ätit väldigt god mat på Sweden Rock. Kan säga att det var väldigt mycket mat och den var förlåt mig j*vligt god :) Tack för maten C o J :D
Sen åkte vi tillbaka till Bromölla och ner till båthamnen en snabb runda så Ozzy badade lite och Tyson o Ludde rastades, såg då rejäla mörka moln, regn och blixtrar och hörde åska vid Ivö. Så sen åkte vi till affären och när vi kom ut därifrån, jo då minsann så haglade det som in i bomben :S Inte vackert väder direkt :(

Men inte är jag ledsen inte, ska ju vara inne hela kvällen :P Plus jag har ju Ben & Jerrys som jag köpte på maxi ;) Plus om det luktar illa eller något här hemma så har jag de två parfymerna som jag köpte på Maxi också ;D Ganska praktiskt faktiskt :)


Nu ska jag kolla på CSI som är på tv :) Sedan blir det filmen som går på femman halv tio ;) Med en svensk skådespelare :P

Pussar <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback