Tyskaprov imorn!

Idag har det varit skola som vanligt, efter skolan så var jag helt slut för vi hade haft gympa precis innan vi fick gå hem. Hade lite problem med andningen :/ Men var inte SÅ himla farligt.

Efter maten som mamma står och lagar nu så ska jag gå ner till affären och köpa något med socker i som ger mig energi för sen blir det att plugga tyska! Har ett STORT prov på grammatiken imorn :S Jippie, NOT!
Så all energi som man bara kan få, behöver jag!
Efter tyska pluggningen så blir det att öva lite på SO för vi ska ha ett "mini test" imorgon som vi fick idag :/ Men efter den pluggningen så blir det ytterligare lite tyska bara för att jag ska känna mig säker på saken.


Nu ska jag gå och äta =)

Pussar <3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback