Läkarbesök

Har varit i skolan idag tills efter vi hade kollat på "teater". Sen stack jag hem och käkade lunch o sen bega jag o mamma oss till läkaren. Där fick jag göra väga mig, mäta mig o göra andningstest. Först så fick jag göra andningstest innan jag hade tagit Bricanyl och sen fick jag ta Bricanyl o vänta en kvart. Efter det så gjorde jag andningstestet igen, då visade det sig att det är värre än vad vi trodde. Jag och mamma trodde att det var ansträngnings astma men det var det ej, utan det är så att jag alltid har lite problem eller vad man ska säga.
Så nu skulle hon som gjorde andningstestet prata med en annan läkare som jag har haft o så ska jag nog få en astmamedicin som jag kommer få ta dagligen i några månader. Sen så får man ju dit igen så får man berätta hur det har gått och så.

Aa, det är i princip det som jag varit med om idag. Sen när jag kom hem från läkaren så hängde jag med mamma snabbt ner i tvättstugan och nu sitter jag här. Lite trött men orkar ändå inte vila XD Låter konstigt men aa så är det :P Ska nog eventuellt ner till affären senare om jag orkar och så blir det nog att göra matteläxan. Niklas sa att jag skulle försöka så gott jag kunde plus att nu har jag bara fått idag på mig så får se hur det går med den, men det löser sig nog.

Tänkte nyss skriva med att jag ska se Glee ikväll men kom nyss på att det var säsongsavslutning förra veckan :( DYSTERT! Det är ju något som gör så att man ser ifram emot torsdagar, men är säkert något annat bra program på tv:n ikväll =)

Nu så blir det att kolla på slutet av Extreme Home Makeover Home Edition ;D

Pussar <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback