Inte vilken vanlig dag som helst utan..

Grattis till syster som fyller 22 år idag :D Haha, ringde upp henne på en rast i skolan och sjöng för henne :D Ska till henne och Jimmy sen ikväll och käka middag =) Trevlans :P


Ozzy är här hemma hos mig nu och han ville sjunga till Beyoncé innan, gulligt :D

Dagen har annars varit helt okej fast jag var jättetrött i morse men det blev bättre sen :D
Sen nu när jag skulle hem så blev jag förbannad för min cykel gick i sönder ännu mer, men den är ju 7 år så det kanske inte är så konstigt XD

HAHAHAHHAA, Ozzy jagar sin svans den knäppjöken XD Han ser ond ut :P Lite som en söt jävel ;)

Ha en fortsatt trevlig dag allihopa :D
Pussar <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback