Gäster :P

Halloj ;)

Igår så gjorde jag inte så mycket, syrran bjöd upp mig till dem på fika när farmor, farfar o pappa var där. Sen på kvällen så satt jag lite vid datorn och kollade lite på film.

Idag där emot så hade jag ställt klockan på tio men ändrade tiden till halv elva när jag vaknade av klockan för var jättetrött XD Men sen ringde syrran och väckte mig tjugo över tio :P Klev upp och käkade och sen började jag städa för fullt, så har städat hela lägenheten idag och man blir ju ganska varm av det XD Är väl som ett träningspass :P  Nu är mitt rum rent och fint, men dröjer väl inte så länge tills det blir bombnedslag igen XD Men blev faktiskt stolt över resultatet :P Man skulle ju sett mitt rum innan städningen XD
Före och efter bild hade ju inte varit helt fel :D

Nu så ska jag fixa vid mig och vid klockan tre så kommer syrran och Jimmy upp hit och så fixar vi det sista innan gästerna kommer =) Tror att de som kommer är mormor, Sanna (moster), Annelie, Jocke, Ebbe, Jimmys bror o han tjej. Är inte helt säker, men tror det var dem :P Hehe ^^


En bild på mitt öga som jag redigerade här om dagen när jag inte hade något att göra :P VILL HA BLÅA ÖGON!!!

Pussar <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback