Förlåt!

Förlåt för jag inte bloggat nu men har haft mycket att göra och sen så har jag varit supertrött -.-

I lördes kollade jag på Melodifestivalen med Alicia och igår så var jag hemma hos Anna, EN VÄLDIGT BRA HELG :D TACK ALLA <33

Nu sitter jag och lyssnar på musik och är rädd för hur det ska gå på nationella imorn. Blir nationella i engelska :(
Men det gpr nog bra ändå.
Får väl trösta mig med att det i alla fall är elevensval imorn :D

Ska nog lägga upp lite bilder från tjejkvällen lite senare annars så lovar jag att jag gör det någon annan dag i veckan. Kommer bara tillägga en sak till och det är att jag INTE kommer lägga upp ALLA bilder för tog verkligen JÄTTEMÅNGA :S

Pussar <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback