Bästa rubriken

Idag så var det skola, som vanligt :/ Hade två prov, ett i NO och ett i musik. Får väl se hur det går.
Vi hade bara en halvtimmes lunch men vi från tyskagruppen fick ändå stå och vänte jättelänge på att få mat. Så jag åt snabbt och ändå så hade jag bara tio minuters rast kvar sen :O Jobbigt, men sånt man får ta. Efter skolan stack jag hem och började tvätta åt mamma, sen så vilade jag en stund och vi käkade inte middag förens väldigt sent idag :/ Men det var i alla fall gott ändå :P Ska vara hemma själv tills på söndag sen, men det klarar jag :D Inte liten direkt och inte rädd för monster under sängen heller XD haha :P

Längtar tills slöjden imorn, ska försöka komma längre på mitt överkast då. De som inte gjort ett överkast med lappteknik så ska jag bara säga en sak, man blir ganska trött på det när man ska lappa ihop allt XD Men jag kommer nog bli nöjd med resultatet. Hoppas att få ett MVG på det ;)

Nu ska jag kolla på NCIS sen blir det sängen :D

Pussar <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback