Skett igen!

Bloggat för sällan igen, men efter jobbet så har jag varit så trött och jag har världens jobbigaste förkyldning just nu som tar jättemycket på mig :( Vet inte ens säkert om jag orkar fira midsommar. Har ont i en av mandlarna när jag sväljer, hostar som en galning och näsan rinner och sen är den täppt. Tappar rösten konstant så vet inte om jag får bli hemma under midsommar förens imorn. Får ju se då hur jag mår, vill i alla fall inte åka iväg om jag inte mår bra och vill absolut inte smitta andra! Aja, nog snackat om det nu :)

Annars har det bara vatt jobb, jobb och ännu mera jobb. Sista dagen imorn, skönt för sen ska jag sova ut. Kommer kännas bra sen när man får lönen i slutet av juli, kommer ju vara en asbra känsla att man har jobbat och verkligen tjänat ihop dem själv :D Sen kommer det kännas bra för man har mycket pengar ;) Men ska använda dem till bra invensteringar såklart ;D Hehe ^^

Vi firade mig på min födelsedag i lördes, här hemma hos mamma såklart! Väldigt trevligt och fina pressenter fick jag också :D Bland annat en lite rolig sparbössa med askungen på som jag fick av Jimmy XD Kan fota mina pressenter senare och lägga upp här på bloggen ;)

Förresten, ska lägga upp bilder som jag dumt nog har lovat att göra många gånger. Men det ska äntligen ske nu när jag är ledig ;D Så dröjer väl inte så länge innan de dyker upp här :D

Nu ska jag sitta uppe i någon timme till och sen blir det sängen, för ska trots allt upp jättetidigt imorn.

Pussar <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback