OJOJOJ!!!!

Verkligen inte haft tid eller ork till att skriva i bloggen. Men nu får jag skriva ett inlägg och sen blir det förmodligen ett på söndag också om inget annat sker då :)
Det har varit roliga dagar i skolan och klassens dag så var vi bara inne och fick glass, diplom och biocheckar å slutet av dagen (fick diplom för klassens lappsömmerska). Sedan på skolavslutningen så var vi först i kyrkan och drog upp till skolan efter där vi fikade och fick våra betyg och en varsin ros. Jag gav även ros till Lina (musiklärare), Agnetha (gympalärare) och Åse (slöjdlärare) :) De blev självklart jätteglada för sina rosor :D Tog även lite foton under skolavslutningen som jag lägger upp på bloggen någon annan dag. På kvällen sen så var jag med Anna och vi hade det skitbra fast att det regnade :D

Sen så i lördes så hade vi grillkväll hos Patricia vilken var AS...BALL :D haha (patricias citat) ;) Sen i söndes så åkte Anna hem, sorgligt men ibland så måste man och på kvällen så taggade jag inför sommarjobbet.

Första dagen var i måndes och jag trivs väldigt bra där och ungarna är jättehärliga. Dock så är man väldigt trött när man kommer hem på eftermiddagen, men det är nog också för de har smittat mig med en jättejobbig förkyldning som gör så jag knappt kan svälja för det gör så ont. Aja, får hoppas på det bästa och att den är borta snart. Ska bli skönt med fredag imorn, kommer vara så himla glad när jag är hemma på eftermiddagen för det betyder, ledighet, vila, min födelsedag, kalas och mer vila <3 UNDERBAR ska denna helgen LUNGT bli <3 Längtar redan <3 Som sagt, fyller ju 16 på lördag :D Kommer fira mig hemma hos mamma den dagen o sen blir jag firad av pappas sida helgen efter midsommar blir det nog.

Nästa vecka så jobbar jag Mån, tis, ons och tors för sen är man ledig på fredag (midsommar). GÖTTANS och sen är sommarjobbet över, kommer bli tråkigt att lämna barnen för de är så snälla och söta men kommer li gött med sommarlov. Man kan ju inte direkt säga att mitt sommarlov börjat än eftersom att jag jobbar. Ska bli gött sen i slutet av juli då man får sin lön ;)

Aja, nu så ska jag nog gå och slänga mig i soffan, gosa med Ozzy som jag snodde med hem hit och kolla på tv. Låter underbart tycker jag för nu har jag ont i nacken och är tung i huvudet XD

Ps. Jag looooovar att lägga in bilder när jag fått mitt sommarlov om inte tidigare ;)

Pussar <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback