OkOk!

Idag så fick mamma ett samtal från möbelaffären där vi köpt min säng, de sa att jag egentligen skulle fått min säng idag men ngn firma som möbelaffären hade beställt sängen ifrån hade skickat fel. Så kommer få en tjockare maddrass eftersom att det blev försenat. Så får min nya säng nästa vecka :D

Skulle egentligen varit med Alicia idag, men tyvärr så blev det inte av. Men vi ska va nästa vecka istället :P
Imorn så hänger jag kanske med mamma när hon och Ludde ska kolla på ett hunddagis där han kanske ska börja :)
Sen i helgen blir det att passa bushundarna (Ozzy och Tyson). Syrran o Jimmy ska ju uppåt i landet så jag ställer upp som hundvakt :D

Annars så har det inte hänt så mycket, igår så var jag iväg och badade med Carro o Jimmy hos Jimmys föräldrar :)

Nu ska jag kolla på OTH (one tree hill)! See yaa ;)

Förresten, här är en bild som jag tog på månen igårkväll :) LOVE IT, aldrig fått någon fin bild på den innan DD:


Pussar <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback