Tandställningen idag

Idag så var jag hos tandläkaren o fick min tandställning, först sa de att de inte hittade den så mitt besök blev lite försenat. Men de hittade den sen. Den är rosa =) istället för färglös ;)
Har precis tagit ut den från munnen för ska snart äta XD Känns konstigt. Läspar lite när jag har den i ^^

Sen åkte jag o mamma till Sikö auktioner där hon hämtade en klocka som hon hade lagt ett bud på o köpt. Efter det åkte vi till Maxi här hemma o där inne mötte jag Linnéa :D
Hahaha, läspade nör jag pratade med henne så hon sa att vi skulle sjunga singstar imorn när vi ska va med Jonna XD <3
I sånna fall tar jag såklart ut den ;) Hon ska inte tro hon kan mobba mig inte ;D

Nu så har jag en massa facebook sidor uppe för det finns ju så att man kan spela där o vet inte riktigt vilket spel det var jag skulle in på nu XD
Aja, så kan det va ;)

Men nu så ska jag kolla vilket spel det var o så ska jag lyssna på musik =)
Ha det bra ;)

Pussar <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback